Saturday, June 6, 2009

Pengantin hari nih... Fadilah Ampang

Minggu yang meletihkan akhirnya berbayor bila melihat hasil kerja ku dan kepuasan di muka pelanggan2 tersayang ku.. huhu.. Semalam pagi2 aku pi make up Fadilah seawal 8am, pasai dia nikah kol 10am.. cam biasa, kaki macam nak tercabut.. terpisat2 muka aku make up muka dia sebb ngantuk.. haha.. pastu balik butik bantu apa2 yang patut.. malam make up effa di Prince Hotel. Sebelum make up Fadilah tadi, aku pi Sg Buloh dulu, make up Atiqah... Good feedback dan Alhamdulillah again.. Aku tak dapat nak shoot pic semua pengantin for this week, tapi Fadilah nih amik photographer aku, so... confirmlah aku dapat copynya.. haha.. sbb tu aku suka cust amik photographer aku.. sbb aku dapat copynya...!!! petang, kol 2.30pm, aku lari plak ke Pandan Indah, make up nikah si Mas (budak Am Bank). Hari ni semua smooth dan puashati.. harap2 pengantin2 besok berjalan dgn lancar jgk spt hari ini.. Amin


Kepuasan mereka semua... kepuasan ku juaaa.... alhamdulillah...

~Melakar Memori Terindah Bersama Kami~

No comments:

Post a Comment