Monday, August 31, 2009

Aktiviti Malam Merdeka :D

Actually... hari merdeka mcm nih... aku tak de meraikan di dataran.. tgk concert.. paling havoc yg pernah aku buat.. tgk bunga api kat tepi klcc... bukan tak cintakan negara... tapi bagi aku ada cara lain yg boleh aku tonjolkan dalam menyatakan betapa aku cintakan negara... huhu..

So.. malam merdeka, aku main bunga api ngan anak2, famili adik angkat aku (syaz & airul0, dan famili kakak angkat (kak shida & abg rafi) aku yang kebetulan semua berbuka puasa kat umah aku..

Lepas main bunga api dan conquer satu taman permainan kat umah aku tu.. kita org ramai2 layan G.I.Joe.. semua tiket sold out.. (dah bleh agak pun).. so kita org booking online kat Tropicana City D'sara.. Enjoiceee...!!




Balik tgk movie.. singgah minum kat Al-Azwath... well.. nampaklah kerenah anak2 muda yg aku rasa minda masih belum merdeka.. hhmm.. mengamuk, memaki, menendang tak tentu hala.. semata2, tgh menjamu selera.. satu Equine black out!! bukan salah restoran tu pun.. pastu ramai2 naik motor dgn aksi2 yg... hhmm tak payahlah nak citer... kadang2 terfikir... inikah melayu????

No comments:

Post a Comment