Monday, August 31, 2009

Just want to share...




Aku pengguna Mary Kay after bertahun2 dengan SKII.. bukanlah kaya sgt pakai SKII tapi memandangkan aku sangat2 cerewet bab skin care nih.. tu yg maintain dgn SKII.. tapi takdelah beban sgt sbb kebanyakkannya aku beli by credit card jek.. barang plak tahan lama.. tu yg bertahan pakai SKII hampir 5thn..

Tapi bila ada kawan yg promote Mary Kay nih.. dan dia bagi facial free plak.. (why not kan? just try) and the result.. sgt2 puas hatilah.. masa tu dia bagi try Time Wise (age fighting product).. Sblm beli.. 1st belian cecah 2k jugaklah, (tak silap aku, aku dah spend 3k pada dia jek) banyak kali aku tanya (dia beautician Mary Kay lah kann).. takpe ke dari SKII ke TIME WISE nih.. perlu break dulu k, apa k, atau ada apa2 advise dari dia sblum aku memulakan penggunaan TIME WISE nih.. apa tindak balas peringkat awal dan macam2 lagilah aku tanya.. sbb aku sayang muka aku... Confidence giler dia kata everything will be okay.. no side effect pada mana user SKII yg transfer ke TIME WISE nih.. aku pun percaya sakan lah.. lastlyyy... muka aku naik ruam.. berjerawat.. kusam.. ada pori2 tersumbat.. bersisik.. dan siap mengelupas lagi. OMG!!

(Botanical Set For Normal Skin)

Then bila aku refer pada kawan2 yg beautician Mary Kay jugak.. rupa2nya.. that girl mgkin nak untung cepat kot.. promote kat aku Time Wise terus.. sepatutnya aku kena pakai BOTANICAL product dulu sbb botanical ni mild sket.. so, tak adalah kulit aku nih terkejut menerima TIME WISE (yg agak strong) daripada SKII (yg memang strong jugak) nih.. MARY KAY is a GOOD PRODUCT IF u jumpa a RIGHT or GOOD beautician.. (bukan sekadar nak untung tapi membantu kita utk kelihatan cantik)..


(Time Wise - Age Fighting)

Now.. my skin.. wow!! amazing... especially bila jumpa kawan2 lama.. CONFIRM semua tegur.. alhamdulillah.. skg aku dah start pakai TIME WISE balik lepas penggunaan BOTANICAL yg consistent selama 2 bulan.. skg.. aku dah ada kulit yang sihat dan cantik!! terima kasih MARY KAY!!

No comments:

Post a Comment