Sunday, September 6, 2009

GO GO Hai O - 369 are the best (di bawah CDM Kathy)

Last Friday, kumpalan CDM kesayangan kami menganjurkan majlis berbuka puasa di kelas baru kami yg terletak di Bdr Tun Hussin On, Cheras.. Memandangkan aku yg handle majlis nih... so mmg bleh nampak muka aku haru biru sket lah.. yelah.. bila dah diberi kepercayaan oleh CDM Kak Kathy utk handle majlis nih.. kenalah rasa bertanggungjawab sketkan.. Dan alhamdulillah.. majlis berjalan dengan jayanya..





Sebagai usahawan Hai O, aku bangga bernaung di bawah 369 bersama CDM Chan dan bimbingan CDM Kathy.. Lihatlah kumpulan kecil kami hasil air tangan CDM Kathy.. walaupun kumpulan kami kecil tapi bukti yang kami tunjukkan terlalu besar.. Kami bukan menunjuk.. tetapi kami bercakap berdasarkan bukti.. Kami berkata kerana kebenaran.. Kami lakukan kerana keikhlasan.. InsyaAllah.. Aku rasa sgt berbesar hati di bawah tunjuk ajar CDM Kathy... Aku happy diberi perhatian oleh CDM Kathy.. Semoga apa yang aku usahakan ini.. berbaloi untuk diri sendiri dan yang penting.. berjaya bersama rakan kongsi... Amin..




No comments:

Post a Comment