Sunday, July 4, 2010

mmmm... lain mcm jek.. cam tak cayaaaaaa... tp itulah diaaaa...

sepanjang marriage... tak berani nak meminta2.. seboleh2nya.. apa yg diberi itu yg kita terima... atau apa yg kita teringin.. itu yg kita fight to get it... kecuali bantuan tenaga.. of coz aku selalu tuntut dari dia...
but.. lately.. mmmm.. apa yg diberi tak terjangkau fikiran... dapat duit kutu kot.. ohohoho.. bonus kot.. hihihi.. yg termampu oleh dia.. bagi ku... sepuluh tapak tangan aku tadahkan...
sayang... i luv u sooooo much...

P.S - I Luv U

skg... Poppy Coach dlm aku nyer collections... yg besar tu.. bleh letak pampers anak aku ngan bucuk dia.. hihihi.. susu pun boleh.. asal jgn tumpah... even bukan LV or GUCCI or CHANNEL.. for me.. this is dah ckup enough... semampu dia dan segembiranya aku.. hihi.. yg paling best... dia belikan masa kat Singapore.. yeaaayy...

yesterday... dapat earing by Habib... hihi.. bentuk bunga lagik gitew.. hihi.. aku rasa dalam hati ada taman.. tipu ar tak suka.. suka suka dan suka... thxs darling... :)

Now and today... at Mid Valley.. he again.. bought for me thisssssssss... hihi.. Flora by Gucci.. gud and nice smell.. OMG..!!! really i appreciate this... i love it... of coz!! :))

No comments:

Post a Comment