Wednesday, July 28, 2010

Pameran Kerja Kahwin @ Kraftangan Jalan Conlay 2010...... :D

Sangat enjoy join Pameran Kerja Kahwin kat Kraftangan... jumpa a lot of friends... dalam satu bidang... sgt2 enjoy... bestnyaaaa.. dapat a few cust... of coz...!! Alhamdulillah.. Niza standby kat kedai.. aku jaga booth dengan Ros, kadang2 dengan Kak Joy.. 2 hari pertama.. aku ada a few wedding... so, adik beradik termasuk my big bos (my mum laa kannnn) tolong jaga booth aku...
Perkara yang paling sweeeeeeeeeeeetsss.... wartawan dari Berita Harian.. request utk interview aku sbb booth aku lain dari yg lain... keMELAYUAN gitew.. ahaksss... okielah tuh.. aku okey jek... disiarkan bila.. aku segan nak tanya.. but.. since that.. tiap2 hari aku beli suratkhabar Berita Harian.. hahahaha...
One more thing yg paling paling paling meninggalkan memori.. TV9 dtg interview.. huh? really..?? of coz.. again.. atas alasan yg sama... lain dari yg lain.. bersiaran semalam.. 27hb Julai di Berita jam 12pm @ TV9... ada a few friends yg tgk.. htr sms.. hihihi.. aku wat wat cool jek.. even dlm hati sukeeeeeeeee... :P
Sweeeeeeeeeeetssss.... Allah memberi ganjaran kepada mereka yg berusaha dan sabar.... :D









Melakar Memori Terindah Bersama Kami...... :D

2 comments: