Friday, January 14, 2011

Herm.... bestnyaaa Galaxy Tab



Terjebak...!!! ye.. itulah aku... sudah terjebak... nak wat mcmana.. now dah beli pun... mula2 masa nak beli.. pikir nak jumpa client senang... let say.. during make up... boleh kawan2 pengantin cuci2 mata bila kita wat profile tru screen...

Tapi bila smpi umah... study.. uisyk.. mmg susah habis nak learn lah.. masa tu pulaklah rasa menyesal tak sudah.. tapi dah sudah.. dah smpi umah pun.. huhu.. Dah biasa dengan Black Berry.. konon ni utk kegunaan talian butik... tapi nampaknyaaaa.. kegunaan personal lebih banyak.. BB aku dah jadi 2nd hp plak.. dok belek yang nih sbb tak pandai2 lagik...



But now... rasa seronoklah plak.. bila dah xplore... rasa nyesal dah takder.. hihihi.. lagi2.. syapiqah yg suka sgt... dpt main game.. dah tak pandang psp kakak dia.. skg dia dah berebut ngan aku plak... waaaarghhh... setiap hari kena caj.. sbb setiap hari bat weak... :P
Apa pun.. aku bersyukur dengan apa yg aku miliki.. harap2 aku bukan di bawah pengaruh boros.. sbb pernah aku pernah jatuh.. (masa buat MLM dulu - hohohoho.. :P) rasa tak suka dah dengan sifat2 boros... bila kuasa duit ada... langkah berikut nya adalah berjaga2.. dulu masa buat MLM... semua kena ikut cakap pemimpin... boros disebabkan pemimpin benda2 yang ******... huh.. klu diingat.. boleh jadi dendam.. baik tak yah ingat... hahahahaha
Tp klu untuk butik sndiri... biss sendiri... bila spend tuh, tak pikir smpi 10 kali sgt pun... harap2.. lepas nih... dapat dekatkan diri lebih dekat lagi dengan cust di luar sana... terutama masa tgh make up client :)
Dari 5 bintang.. aku bagi Galaxy Tab nih... hermmm... 3 bintang 1/2 :)

No comments:

Post a Comment