Tuesday, November 24, 2009

2012



Mggu lepas.. (tak silap aku hari isnin), sempatlah aku bawak famili dan kak Shida and famili layan citer 2012 ni kat Tropicana City, Damansara... situ jek yg ada kekosongan lagi.. yang lain fully booked.. Dapat tempat duduk plak depan sekali.. hhmm... takdir meletakkan k.org kat row depan sbb suruh k.org menghayati citer nih kott... huhu.. (klu tak insaf gak.. tak tau lerr)

Jalan citer mmg cntik tapi byk scene yg tk berapa logik.. cth, John Cusack (hero lah kann), selamatkan family dia by limo.. dalam keretakan jalan, pecah sana, pecah sini.. limo tu punyer movement, mmg tak logik laaa.. then semua pelakon kurang memek muka.. kesedihan terlampau tu kurang.. kesedihan biasa jek.. klu betul2 lah jadik mcm nih, confirm ketakutan dan kesedihan terlampau tuu jelas kat mukalah.. aku dah bayangkan aku nangis wktu nak tengok citer nih.. tapi xdakk.. sbb tak feel.. cuma jalan citer jek menarik.. pelakon.. hampeh.. even aku sebelum ni, mmg minat giler kat John Cusack ni.. lagi2 dlm citer romantik Serendipity movie, John Cusack berlakon ngan Kate Backinsale... perrgghh... memang nagisss..


No comments:

Post a Comment