Sunday, November 1, 2009

Wedding Last Week

Mggu lepas... mggu weak sungguh.. demam sepanjang minggu.. mmg xder mood.. nasib baik tugasan aku utk pengantin mggu lepas, berjalan lancar.. Aku gagahkan juga badan dan kaki aku nih.. huhu..
Memandangkan, last week pengantin aku nih.. amik photographer aku.. so, dptlah aku abadikan pic pengantin aku nih kat blog aku nih kannn... lately nih, kebykkan cust byk amik photography luar.. tu yg xdpt nak upload pic every week.. sbb susah sket nak berkerjasama ngan photoghaper luar nih.. susah nak dptkan softcopy..
Sepanjang aku menceburkan diri dalam bidang mengandam nih.. ni pengalaman aku yg pertama dapat job yg memerlukan persalinan utk pengantin bertudung.. sebelum nih... even d.org bertudung... tapi bila wat persalinan daerah.. d.org mmg buka tudunglah... tp kali nih.. Farah nak mengenakan persalinan daerah dengan bertudung.. alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.. aku puas hati, Farah pun puas hati.. :)



Persalinan India.. Lengga



Persalinan Jawa


Persalinan Melaka

Persalinan Puteri Kelantan

Masa nak akad nikah... hhmm.. berdebar tuuuh..


Dah sah punnn... suka lerr tuu.. lamaaa tu d.org bercinta.. 5 thn..



Masa majlis berinai besar... Farah dan suami mengenakan pakaian Minangkabau.. hhmmm... menanduk si Farah nih.. hihi



Masa majlis persandingan... sama manis.. sama padan.. sweeeetttss..

# kepada Farah dan suami... semoga berkekalan hingga ke anak cucu.. dan ke akhir hayat.. Amin.. #


* Make up by Mimi, Athiz Collections ~ Melakar Memori Terindah Bersama Kami ~

No comments:

Post a Comment