Tuesday, November 24, 2009

Wedding 20hb Nov - 22hb Nov - Athiz Collections




Pengantin aku minggu lepas nih dah nikah 3 minggu lepas.. 21hb Nov lepas, barulah resepsi utk majlis rumah perempuan bertempat di Jalan Peel, Cheras... Tema pink tapi pelamin nak warna merah... so far, semua berjalan lancar.. Make up... of course by mimi dari Athiz Collections.. hihi
Tahniah Ikin & Naim, jumpa 5hb Dec plak utk majlis bertandang.. :)



Farhana punya umah... jauuuhh nuun.. kat semenyih... berpusing2 gak lah carik umah masa aku nak pi pasang pelamin.. kali ni pelamin aku turun padang sbb semua pelamin mggu lepas pakai 'fresh flowers'... Farhana tak bagi aku cukur kening.. so, nak tak nak aku pakai eye shadow jek utk warnakan kening dia, biar tak nampak garang... so far, so gud.. huhu..
Alhamdulillah.. mggu lepas punya wedding, tak banyak cabaran dan semua berjalan dengan lancar..
Kepada Ikin & Naim (Cheras), Farhana & Suami (Semenyih), Shazana & Suami (AU1) dan Zarina & Suami (AU1), Tahniah dan Selamat Pengantin Baru... Berbahagialah dalam melayari alam rumahtangga... Aminnnn
Make up by Mimi ~ Athiz Collections - Melakar Memori Terindah Bersama Kami ~

3 comments:

  1. tq kak mi...cian kene gi jauh. Tp sy sgt suka make-up & pelamin tu. Tq so much ye ;)

    ReplyDelete
  2. ops.. hai dear.. jumpa kat sini ngupenyer.. thaxs to you too..

    ReplyDelete