Thursday, December 3, 2009

Ada hikmahnya...

Kadang2... Tuhan tentukan perjalanan hidup kita.. tapi kita kena berusaha, berdoa dan terakhir bertawakal.. aku pelik bila fikirkan kenapa tak jumpa maid yang sesuai even dah dpt replacement almost 3 times.. bukan d.org yg tak tahan dgn aku.. heh heh heh.. aku yg tak tahan dgn d.org (indon nih.. bagi betis nak peha)huhuhu..
Tapi, bila aku fikirkan balik.. sebelum ni, aku mmg jarang ada masa utk anak2.. aku dgn anak mesra dan rapat cuma kurang selami perasaan mrk.. sbb tumpuan aku lebih pada luar rumah.. Dari bulan 6 lpas.. smpi skg, aku dgn anak2 semakin rapat.. mrk semakin memahami aku dan aku semakin memahami mrk..
Aku yakin.. Allah membuka ruang utk kasih syg kami semakin bertaut, keakraban kami semakin intim, perasaan kami sgt kuat sbg ibubapa dan anak.. Alhamdulillah, mgkn Allah tarik 1 untuk memberi 1 yg lain.. Besar hikmah Dia rupanyaa... Aminnnn..


Masa ni, kat LCCT utk ke Langkawi... 1st experience utk si kecik naik flight nh..



Dalam bot nihh.. masa ni nak pergi ke 3 pulau, ingatkan si kecik takut naik speed boat, ngupe2nyaa.. cool!!!...


Manja nyer..


Sayang ibuuu... mmuah.. si kecik naik boat cycling ngan ayah dia, kakak ngan ibu dia..


Si kakak, suka sangat dengan fish spa.. aku pong tak paham.. nengok jek dah geli..



I luv u, guyss.. dalam cable car..



Panjangkanlah kebahagiaan keluarga dan rumahtangga kami.. aminnn

4 comments:

  1. kak mimie..dah tembam sket la..senang hati yerrr..

    ReplyDelete
  2. tulah... dah semakin tembam ler.. mgkn senang hati ler kot..

    ReplyDelete
  3. tkpe la kak tembam sket bkn byk pun..kang kurus kering kang org kata mslh rumah tanggan lak kan..u look better sis..
    gee setuju dgn kata2 akak tu..itulah gunanya akal..ia digunakan utk kita berfikir setiap ape yg berlaku..dan inalah hikmahnya..tul tk sis!

    ReplyDelete
  4. thxs gee... sama2 kita upgrade diri yaaa.. luv you..

    ReplyDelete