Sunday, December 13, 2009

Pelamin Minggu Lepas ~ Athiz Collections...

Majlis bertempat di Kg Kerdas, Gombak.. cust nih dia amik pakej make up, baju and pelamin... tapi make up tuu.. aku diberi kepercayaan utk make up nikah pada paginya.. dan tgh utk majlis bersanding... kawan dia yg make up.. it's ok.. sama2 cari rezeki dlm biss nih..
Gambar pengantin, aku terlupa bawak camera.. so, pic ihsan dari Zulkhas Photography.. thxs yaa...


Ni masa aku make upkan dia (nikah).. awal pagi nih.. kol 8am dah start make up.. sbb nikah by 10am..


Nilah baju yang dia sewa ngan aku.. hihi.. masa nih Rozita Che Wan jadi model Athiz..


Nilah pengantin nyer.. (bukan aku make up lerrr) gambar, ihsan dari Zulkhas Photography.. thxs..










Terima kasih yg tak terhingga kepada Abg Rafi, my beloved husband... Niza, Kak Shida.. my beloved sister.. Ain, Rani.. sbb menjayakan pelamin baru nih... kami tak beli.. tapi kami buat sendiri.. sbb fikir pelamin ni bleh buat sendiri jek.. bertukang sendiri.. tapi masyaAllah.. susah ngupernya.. amik masa 2 minggu jugak baru siap.. but Alhamdulillah.. semua berjalan lancar.. semua bagi kerjasama.. semua turun padang...
Special dedicated for my husband... you're the best.. i luv u..

No comments:

Post a Comment