Tuesday, December 29, 2009

~ Athiz Collections - Melakar Memori Terindah Bersama Kami ~

Macam biasa... entry utk kita semua cuci2 mata... latest pengantin2 aku last week..


Mazlina.. Kundang.. mencipta kelainan yg mana mengenakan songket utk majlis pertunangannya.. yang bestnya.. terus bayar deposit lepas majlis tu utk majlis langsungnya plak nxt year.. hihi.. thxss.. dan tahniah..



Nooratul dan pasangan.. majlis bertandang sbb rumah pengantin ppuan di Johor.. (jauh tuuu), make up di kedai.. sbb rumah pengantin lelaki.. nuunn depan butik kami jek.. hihi.. tahniah.. semoga berbahagia ke anak cucu.. dapat anak dan cucu.. jgn lupa kami.. :)



Haslina dan pasangan meraikan majlis bertunang bertempat di Taman Melawati.. katanya, kakak dia amik kami masa majlis perkahwinan tahun 2007... tapi aku tak sure, sbb agak lama.. dah terlupa but my hubby ingat rumah tu, k.org pernah dtg.. huhu.. (maklumlah.. cust banyak.. klu tgk muka mgkin ingat) by the way.. tahniah.. hingga berbahagia selaluuu..



Anisa dan pasangan.. nikah di seremban.. rumah di Taman Melawati.. utk memudahkan Nisa, dia mintak make up di butik ajer.. alhamdulillah.. semua menepati masa yg dijadualkan dan dia pun sampai seremban seperti dijadualkan... Dengar kobar, kawan dia ada kawen amik kami, majlis di Dewan Tun Rahah... Oppsss.. mcam kenal jek.. favourite cust tuu rasanya!!!.. ;)



Masa majlis, Anisa dan pasangan di siapkan di rumah pengantin lelaki bertempat di Melawati... cantek umah diaa... hhmmm... tahniah ye nisa dan suami.. kak mi doakan selalu.. murah rezeki.. insyaAllah.. mmmuuah!!

No comments:

Post a Comment